Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Vásárlási feltételek

Válassza ki a WEBSHOP menüpontban a megvásárolni kívánt termék(ek)et, majd válassza ki a megvásárolni kívánt mennyiséget, és méretet (ha tartozik a termékhez) és kattintson ain den Warenkorb gombra! Ekkor megjelenik a kosárba (jobb felső sarokban kosár ikon) az Ön által kiválasztott termék a hozzá tartozó mennyiség és ár, mely minden esetben a Bruttó vételárat jelöli! A kosár tartalma oldalunkon bármely menüpontból azonnal elérhető! Helyezze ugyan így a megvásárolni kívánt többi terméket a kosárba! Ha szeretné megtekinteni a kosara teljes és részletesebb tartalmát, akkor kattintsona az oldalon található jobb felső kosár ikonra, majd a lennyiló menüben a teljes lista feliratra! Miután az összes megvásárolni kívánt terméket a kosárba helyezte, kattintson a Kosár ansehen gombra, majd jelölje ki az Ön számára legoptimálisabb fizetési módot:

Utánvétellel:

Az utánvétellel megjelölésénél, csomagját utánvétellel küldjük a GLS Futárszolgálattal, a megadott szállítási címen feltüntettet helyre. Ebben az esetben a csomag teljes vételárát a futárnak kell kifizetni a csomag átadásakor. A csomag feladásáról értesítő e-mailben megkapja a csomagszámot, mely alapján bármikor tájékozódhat a csomag pillanatnyi helyzetéról a www.gls.hu oldalon. Kérjük, hogy a futárszolgálat munkájának megkönnyítése érdekében, olyan címet adjon meg szállítási címnek, melyen napközben Ön vagy olyan személy tartózkodik, aki jogosult átvenni a csomagot és rendelkezik a teljes utánvét összeggel.

Bankkártyával vagy Pay Pal-al:

Ha Bankkártyával vagy Pay Pal számláról fizetést választja, akkor a rendelés elküldését követően automatikusan átlép a Pay Pal oldalára, mely egy magas biztonsági fokozattal ellátot fizetési oldal. Ezen az oldalon, biztonságosan megadhatja a kért adatokat, hiszen mai világviszonylatban a Pay Pal fizető oldala az egyik legbiztonságosabb fizetési oldal, amely sok esetben még a banki fizetési oldalaknál is nagyobb biztonságot jelent! A Pay Pal oldalon feltüntetésre kerül a vásárlási végösszeg és miután kitölti a kért adatokat és jóváhagyja az utalást, rövidesen levonásra kerül a bankártyájához tartozó számláról! Erről cégünk értesítést kap! Ezután a következő csomaggyűjtésnél a megvásárolt termékei feladásra kerülnek a GLS csomagküldő szolgálat segítségével!

 

Előre utalással:

Ha előreutalással fizet, kizárólag a munkatársunk által küldött elektronikus e-mail visszaigazolás után (mely tartalmazza az előszámlát és a fizetéssel kapcsolatos további teendőket) történhet meg a kifizetés. Csak ezután tudja kifizetni a csomag végösszegét.

 

 

A fizetési mód kiválasztása után, pontosan töltse ki a szállítási és (ha nem azonos a szállítási adatokkal) számlázási adatokat! A Megjegyzés rovatban a rendelésével kapcsolatos kéréseit, megjegyzéseit teheti meg, amely megjelenik rendszerünkben a rendelés leadását követően! Miután kitöltötte a szükséges adatokat a MEGRENDELÉS gombra kattintva, véglegesítheti a vásárlását! Ekkor automatikus visszajelzést kap a képernyőn, "Sikeres rendelés feladás!" címmel és rövid tájékoztatóval, illetve a regisztrált e-mail címére a sikeres vásárlásról szóló visszaigazoló levelet küldünk.

Amikor munkatársunk jóváhagyta rendelését, a regisztrált e-mail címére egy automatikus üzenetet kap, amely tartalmaz minden fontos információt és teendőt illetve egy előszámlát, ami megerősíti a vásárlás tényét. A megrendelt áruk feladásakor szintén kap egy e-mailt, mely tartalmazza a feladott csomag számát és a csomag tartalmához tartozó számlát, amely azt igazolja, hogy a megrendelt csomag átadásra került a futárszolgálatnak. Az csomag feladásáról szóló üzenet - mely tartalmazza a végszámlát is - megérkezését követően másnap délután 18-ig, azaz 48 órán belül az áru kiszállításra kerül. A pénteken és ünnepek előtti napon feladott csomagok az ünnepnapot követő munkanapon kerülnek kiszállításra! (Csak Budapest területén felár ellenében kérhető szombati napon történő kisszállítás. Bővebb részletekről érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon) A feladott csomag pillanatnyi helyzetéről ezen a linken az e-mailben található csomagszám megadásával, bármikor tájékozódhat a csomag átvételéig!

Ha sérülést vagy külső behatolás nyomát észleli a csomagoláson, kérjük azonnal ellenőrizze, hogy a felszámított termékek valóban megtalálhatóak-e a csomagban és épp állapotban vannak! Hiány vagy probléma esetén,  - ha nincs  rajta kárjegyzőkönyv - azonnal jegyzőkönyveztesse a futárral, majd mihamarabb egyeztessen cégünkkel az alábbi Email címen: info@carpcommando.hu. A szállításból eredő hiányt vagy sérülést csak kárjegyzőkönyv ellenében tudja cégünk reklamációját érvényesíteni a futárszolgálattal szemben!

Szállítási díjak:

A szállítás díjszámításának alapja a megrendelt áru(k) bruttó tömege, illetve a vásárló által választott fizetési mód. A termékek bruttó tömegére vonatkozó információ megtalálható a webshopban, az adott termék részletes leírásánál. A bruttó tömeg az áruk teljes tömegét jelenti a csomagolással együtt.

 

 

 

A feltüntetett árak forintban (HUF) értendőek és tartalmazzák az ÁFÁ-t.

 

 

Csomagolási költséget nem számítunk fel!

 

 

Téves megrendelés:

Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben az horgaszbolt@magalfem.hu címen mondhatja le munkaidőben a csomag feladása előtt, minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.

 

Csomag újrakézbesítés:

Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot és azt Ön a futár által második kiszállítás (az első sikertelen kiszállítás után a szállítási cím megyei GLS depójában kerül megörzésre 5 munkanapig, majd a futár újból megpróbálja kézbesíteni a csomagot) ellenére sem veszi át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a Futárszolgálat a címünkre. Előfordulhat, hogy nem találja meg a szállítónk a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen, elutazott külföldre stb. Ilyen esetben, amennyiben ezt Ön kezdeményezi, a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával elküldjük Önnek. Csak akkor indítjuk útjára ismét a csomagot, ha annak ellenértéke a bankszámlánkon (átutalással) jóváírásra kerül! Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, cégünk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.

Termék visszavásárlási garancia:

Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. A Vásárló a szerződéstől a 17/1999 kormányrendeletben foglaltak szerint 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben természetesen az áru értékére pénzvisszafizetési garanciát vállalunk, melynek érvényesítési módja a következő:

1. Jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét Ügyfélszolgálatunkon munkaidőben, e-mailben horgaszbolt@magalfem.hu címen.

2. Munkatársunk az egyeztetés után (számla visszakeresése, termék sorszámának beazonosítása, a termék értékének megállapítása) közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e vagy sem. Bontatlan és sértetlen terméket, minden kérdezés nélkül visszaveszünk!

3. Ön postai csomagként feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket:


Magalfém Kft - H-2030 Érd Júliua utca 22
Kérjük a csomagot értéknyilvánítással adja fel, NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni!

4. A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét, és visszautalja az Ön álltal megadott számlaszámra.

5. Amennyiben csak meggondolta magát, a szállítási költséget NEM áll módunkban visszafizetni!

6. Indokolt reklamáció esetén (pl.: a kézhez kapott terméken olyan hibát vél felfedezni, amely a termék használatát befolyásolja) természetesen a termék vételára mellett, a házhoz szállítási költséget is visszafizetjük, ha nem kíván a termék cseréjével élni. Nem áll módunkban azonban kifizetni az Ön utiköltségét, illetve a postai szállítási költséget, amely során a terméket visszajuttatja boltunkba.

Szavatossági idő:

Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban, a 151/2003 kormányrendeletben és a 49/2003 GKM rendeletben foglaltak szerint, termékkörönként meghatározott mértékű szavatosságot vállalunk, vagy vállal a gyártó. Csak és kizárólag a sorszámozott biztonsági címkével ellátott termékek származnak a hivatalos importőrtől és a gyári csomagolás alján található szavatossági idő lejártáig hozhatóak forgalomba!

A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért a teljes körű felelősség a Vásárlót terheli!

Mészáros Attila 

Budapest, 2021. Október 1.

Keresés